Co daje strona firmowa w Internecie?
Strona internetowa jest bardzo ważna dla promowania się firmy w sieci. Jednocześnie badania wskazują, że w Polsce nadal prawie pięćdziesiąt procent firm w ogóle nie korzysta ze stron internetowych. Wiele firm zwłaszcza małych oraz średnich nie decyduje się na posiadanie strony, gdy nie oferuje swoich produktów czy usług w sieci. Jednocześnie działając lokalnie również nie widzi potrzeby promowania się w Internecie.Brak promowania się w Internecie nawet w przypadku firm, które nie realizują w Internecie usług ani sprzedaży jest błędem nawet dla firm działających lokalnie. Wynika to z faktu, że traci się możliwość konkurowania z tymi firmami, które wykorzystują Internet do realizowania przekazu marketingowego. Jednocześnie przy nadal niewielkiej liczbie firm korzystających z sieci jako źródła przekazywania informacji do klientów własna strona pozwala firmie zdobyć przewagę konkurencyjną. Obecnie stworzenie firmowej strony nawet bardziej rozbudowanej nie jest już bardzo dużym wydatkiem nawet przy korzystaniu z usług profesjonalnych firm.
Dodane przez autora do tego wpisu